2013. május 14., kedd

Aszalt szilvával töltött csirkemell diós bundában



Most, hogy itthon vagyok Anya rám osztott egy nagy feladatot: tanuljak meg főzni. Na rólam azt kell tudni, hogy én nem szeretek. Én a sütik világát preferálom, valahogy a tűzhely felett görnyedés nem az én terepem, de hát muszáj vagyok. Ezért úgy gondoltam, hogy nem a hagyományos rántott hús, krumplipüré lesz a menü, hanem kicsit különlegesebb ebédet varázsolok. Így ezt a főételt választottam.
Apa annyira nem volt érte odáig, viszont Anyának,tesómnak és nekem is ízlett.

Hozzávalók:
  • 4 db csirkemell
  • 200-300 g aszalt szilva
  • bors
  • liszt
  • tojás
  • zsemlemorzsa + 70 g darált dió


Elkészítés:
  1. A csirkemellet apró szeletekre vágjuk fel. 
  2. Sózzuk, borsozzuk, majd a húsra tegyünk 2-3 aszalt szilvát - attól függően, hogy mekkora a szelet -, majd göngyöljük fel és fogpiszkálóval vagy hústűvel rögzítsük.
  3. Forgassuk bele lisztbe, tojásba, majd a darált dióval összekevert zsemlemorzsába.
  4. Bő olajban süssük aranybarnára.
  5. Köretként sült krumplival tálalhatjuk.


Nehézség: könnyű
Elkészítési idő: 40 perc - 1 óra

Jó étvágyat hozzá!:)

Forrás: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése