2017. augusztus 14., hétfő

Málnás sajttorta / Raspberry cheesecake







Örök kedvencem <3

Hozzávalók (26 cm-es tortaformához):
Keksz:
  • 365 g zabkeksz (Győri Édes)
  • 70 g olvasztott vaj (én teavajat tettem bele)

Sajtkrém:

  • 750 g Philadelphia natúr krémsajt (6 db 125 g) (NEM helyettesíthető mascarponéval, mert NEM fog sikerülni ilyenre!!)
  • 250 g cukor
  • 3 tojás

Málna:
  • 75 g málna
  • 1,5 ek cukor





1-2. lépés








4-5. lépés









9-10. lépés










Elkészítés:



  1. A málnát a cukorral főzzük össze, majd passzírozzuk át egy szűrőn.
  2. A darált zabkekszhez adjuk hozzá az olvasztott vajat, és kavarjuk össze.
  3. Ezután simítsuk a sütőpapírral bélelt tortaformába.
  4. Előmelegített sütőben, 180°C-on süssük 10 percig.
  5. A krémsajtot és a cukrot habverővel keverjük össze. (Nagyon fontos, hogy Philadelphia krémsajtból készítsétek, ugyanis ez a recept csak ezzel a márkával működik.)
  6. Majd egyesével adjuk hozzá a tojást.
  7. Egy fakanállal, vagy szilikon lapáttal szedjük le a krémet a tál oldaláról, és ha szükséges, még egyszer kavarjuk össze a habverővel.
  8. Az elősütött kekszalapra öntsük rá a krémet, és üssük az asztalhoz párszor, hogy a nagy buborékok feljöjjenek a tetejére. 
  9. Az elősütés után a tortaformát csomagoljuk 3-4 réteg alufóliába, majd kössük megy egy madzaggal, hogy később a víz ne tudjon belefolyni.
  10. Kanalazzuk rá a málnaszószt.
  11. Egy vastagabb pálcikával kavarjuk össze a szószt a krémmel, hogy márványos hatást kapjunk.
  12. Tegyük egy nagyobb tepsibe, és öntsünk az aljára kb 0,5 liter felforralt vizet.
  13. Majd előmelegített sütőben, 165°C-on süssük 30 percig, majd tegyünk a tetejére alufóliát, hogy nehogy megégjen, és süssük még további 35 percig.
  14. Majd minimum 6 órára tegyük hűtőbe.



Nehézség: közepes
Elkészítési idő: 2 óra
Sütési idő: 10 perc és 65 perc
Sütési hőfok: 180°C majd 165°C

Jó étvágyat hozzá!:)



 ------------------------------------------------------------------



This is the best cake ever!! I could eat this all day!!

Ingredients:
Biscuit:

  • 365 g oat cookies (I buy it, this is a sweet cookie)
  • 70 g melted butter
Cheesecream:

  • 750 g natural cream cheese (I use only Philadelphia)
  • 250 g sugar
  • 3 eggs

Raspberry sauce:

  • 75 g raspberry
  • 1,5 tablespoon sugar

Directions:

  1. Chop the cookies into fine, then add the melted butter and stir completely.
  2. Press the mixture into the tin.
  3. In a preheated oven, on 180°C bake it for 10 minutes.
  4. Add to the cheese cream the sugar, then beat it in a medium speed for few sec.
  5. Add 1 egg to the middle of the cream, and beat it until smooth.
  6. Then add the another two eggs, but one at a time.
  7. If the cookies cooled down, pour to this the cream.
  8. Firmly hit the tin to the table, and pierce the bubbles with a tooth-pick.
  9. Simmer the raspberry with the sugar, then strain out the seeds.
  10. Decorate the cheesecake with this sauce.
  11. Cover the pan with 4-5 layer aluminium foil, and knit up with a string the edge of the foil.
  12. Boil around 0,5 l water.
  13. Put the cake into a bigger pan, and pour the water into this pan. (WARNING: the water don't be higher than the lowest edge of the foil!)
  14. In a preheated oven, on 165°C bake it for 65 minutes, after 30 minutes cover the pan with an aluminium foil.
  15. Let it to cool down, and refrigerate overnight.
  16. Next day serve the cake with the remaining raspberry sauce.




Difficulty: medium
Prep time: 2 hours + refrigerate
Baking time: 10 mins and 65 mins
Baking temperature: 180°C and 165°C

Bon appétit!

YouTube video: Full baking and decorating:https://www.youtube.com/watch?v=fbpWQzLvviQ

Decorating:
https://www.youtube.com/watch?v=EuIoUqb6shw

https://www.youtube.com/watch?v=7ffHcMKIdOE

More decorating idea:
http://www.sutikbirodalma.hu/2014/11/sajttorta.html

http://www.sutikbirodalma.hu/2013/01/sajttorta-diszitesi-variaciok.html

95 megjegyzés:

  1. A mindenit, ez eszméletlen jól néz ki !!!!!
    Mondhatnám, tanítani kellene !
    Nagyon ügyes vagy Szandi ☼ ☼ ☼ ☼ ☼

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy Ági!:)) Jaj ez már túlzás, de nagyon szépen köszönöm!!:)
      Örülök, hogy tetszik!:)

      Törlés
    2. Én is pont most csináltam meg de ment a kutyáknak:( egyszerűen nem akart megsülni már leégett az alja de még mindig löttyös volt. mi lehetett a baj?

      Törlés
    3. úristen:O hogy csináltad?:S

      Törlés
    4. Ahogy itt van! Innen néztem a receptet de lehet hogy a sajt miadt volt mert csak mascarpone sajtot kaptam,lehet hogy ez volt a baj?

      Törlés
    5. Igazából nem tudom, mert én mindig a fent említett sajtkrémből csinálom, és már kétszer a receptet pontosan követve sütöttem meg ezt a tortát, és mindig tökéletesre sikerült. Felforralt vízbe tetted?

      Törlés
    6. Igen elötte felforraltam. de kb mennyi vizet szoktál bele tennei? meg pótolod a vizet?

      Törlés
    7. Nem, nem pótolom a vizet. Fú nem sokat, kb 1 cm vizet szoktam beleönteni.

      Törlés
    8. Majd akkor megpróbálom még, addig is köszi szépen.

      Törlés
    9. Nagyon szívesen, remélem sikerülni fog!:)

      Törlés
    10. Még egy kérdésem lenne! amikor benne van a tojás, és körülötte elvan dolgozva utánna csak fakanállak kell összekeverni? És így a többi kettővel...

      Törlés
    11. Bocsi a sok kérdés miatt de egy lemaradt,ha eltelt a sütési idő akkor milyen állagra számithatok, Fog egy picit lötyögni ha megrázom?

      Törlés
    12. Szia:)
      Semmi baj, kérdezz nyugodtan!
      Igen fakanállal lazán "összelapátolod" az egészet, hogy homogén legyen.
      Egy picit lötyög igen, de másnapra már nem fog. Ahogy kész, én mindig kiveszem a vízből, majd az alufóliából és egy konyharuhára teszem, hogy kihűljön, majd a hűvös spájzba,hűtőbe teszem.:)

      Törlés
    13. Szia:) Szilikonos tortaformából is süthetem? Alá ugyanúgy teszek tepsibe forró vizet?

      Törlés
    14. Szia:)
      Én nem szilikonos formában sütném, mert nem fogod tudni kiszedni belőle.
      Plusz nem fogod tudni odaütögetni a konyhapulthoz, hogy feljöjjenek a buborékok, amit fogpiszkálóval ki tudsz szúrni.
      De ha mégis abban csinálnád, akkor igen, akkor is tegyél a tepsibe forró vizet.
      Jó sütést kívánok, remélem ízleni fog!:)

      Törlés
  2. Ez egyszerűen hihetetlenül finom ;)
    nagyon ügyes vagyok tényleg :)
    sok sikert a továbbiakhoz:) mindig innen nézem az ötleteket és csinálok sütit :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon örülök, hogy ennyire ízlett!:)
    Köszönöm szépen, aranyos vagy:)
    Ez nagyon jól esik:) Remélem a többi süti is legalább ennyire fog ízleni.:)

    VálaszTörlés
  4. Csak most látom hogy azt írtam véletlen hogy "nagyon ügyes vagyo(k) " azt rád értettem:)) szóval te vagy ügyes nem én :)) utólag is bocsi az elírásért xd :D

    VálaszTörlés
  5. Te is ügyes vagy, hiszen nagyon finomat alkottál!:)
    Köszönöm szépen:) Ó semmi baj:D

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon jól néz ki a torta, kipróbálom én is. Mire kell állítani a sütőt? Légkeveréses, alul-felül sütős ,vagy felül sütős? Köszi a válaszod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszik!:)
      Ma este teszek fel pár díszítési ötletet, ha gondolod, majd lesd meg őket!:)
      Én mindig alul-felül sütősre állítom.
      Jó sütést, és jó étvágyat hozzá!:)

      Törlés
  7. Szia!Petra vagyok.Te tényleg profi vagy,és ilyen fiatalon! Remélem,én is el tudom majd kápráztatni a családom! Egy kérdésem azért lenne: Szilikon formába lehet készíteni? Ha magas falú, akkor nem kell az alufólia? Köszönöm a válaszod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra!:)
      Ó de aranyos vagy, köszönöm szépen!!:)
      Biztos, hogy el fogod tudni kápráztatni a családodat!:) Csak kövesd a lépéseket, én a hétvégén sütöttem meg újra, és már alig van 1-2 szelet, pedig apa is és én is diétára fogtuk magunkat!:D
      Szerintem ne szilikon formában készítsd, mert nem fogod tudni kiszedni belőle. Én mindenképpen a kapcsos tortaformát ajánlom alufóliával.
      Jó sütést!:)

      Törlés
  8. Szia! Petra vagyok. Múlt héten megcsináltam, pontosan úgy,ahogy írtad, még egy stoppert is beszereztem, hogy pontos idő szerint süssem Sikerült elkápráztatnom a családom . Se perc alatt elfogyott az egész,már megrendelték a következő adagot Nagyon köszönöm neked a csodás receptet, és a kérdéseimre a választ . Lepj meg bennünket még sok ilyen finom recepttel! Köszi mindent!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra!:))
      Nagyon nagyon ügyes vagy!!:)
      Örülök, hogy ízlett neked és a családodnak is!:)
      Nagyon szívesen,máskor is!:)
      Ó de aranyos vagy, igyekszem!:))
      További jó sütögetést!:)

      Törlés
    2. Szia Petra, végül szilikon formában sütötted? Én az IKEA-ban vettem egy ❤️ alakú szilikon formát, az a tervem, hogy ha kihűlt kiburítom...

      Törlés
  9. Szia Szandi!

    Nagyon jól néz ki a torta, szeretném én is megcsinálni, de ez a pöttyözés nem egészen világos így elsőre. De szeretném ha az enyém is így nézne ki a végén. Leírnád részletesebben hogy is csináltad ezt a pöttyözést?
    Nagyon köszi!
    sára

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sára!:)

      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik.:)
      Persze, szívesen elmagyarázom: miután elkészítetted a szószt szívd fel egy fecskendőbe, majd a süti tetejét pöttyözd be. Egy fogpiszkáló segítségével pedig különböző irányba húzd szét őket.
      Remélem tudtam segíteni!:)
      Jó sütést kívánok!

      Szandi

      Törlés
  10. hol találok olyan mintát mint amivel a torta készült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy érted, hogy "amivel"?
      Ezt te is el tudod készíteni fecskendő és fogpiszkáló segítségével!:)
      Esetleg itt találsz még ötleteket, amiket én csináltam: http://sutni-jo.blogspot.hu/2013/01/sajttorta-diszitesi-variaciok.html

      Törlés
  11. Kedves Szandi!

    Éppen most készül a sajttorta. remélem,hogy sikerül :) Több receptet is elolvastam,de a tiéd tetszett a legjobban. Köszönet érte!

    Üdv.: Nóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nóri!
      Örülök,hogy az én receptemet választottad! Remélem ízlett a sajttorta!:)

      Szandi

      Törlés
  12. Ez igen! Nagyon ott van a szeren! :)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Szandi!
    Most találtam rá erre a nagyon dekoratív és biztos isteni sajttortára. A kisfiam 3 éves szülinapjára szeretném a családot (leszünk vagy 20-an!!!) meglepni egy saját sütésű tortával. Megpróbálkozzam vele, vagy mást ajánlanál?
    Ui: Az első dekoráció nagyon tetszik, hogy kell a málnapöttyöket széthúzni?

    Köszi: Vica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vica!
      Először is Isten éltesse a kisfiadat!:) 20 szeletet lehet, hogy nehéz lenne kihozni belőle, bár megoldható, ha kb 4 centis szeleteket vágsz.
      Mindenképpen Philadelphia krémsajtot (http://www.marmalade.hu/images/product/ppic_philadelphia_kermsajt.jpg) és Győri édes zabfalatokat használj, mert így érheted el a tökéletes ízvilágot!:)
      Én fogpiszkálóval húztam szét a málnapöttyöket! Örülök, hogy tetszik!
      Várom visszajelzésed, hogy hogy ízlett!:)
      Szandi

      Törlés
  14. Kedves Szandi!
    Nem igen szoktam hozzászólni a neten lelt cikkekhez, blogokhoz, receptekhez, stb. Ha egy recept megtetszik, akkor kipróbálom. Amennyiben sikerül, akkor elmentem a receptet (bár lehet sosem csinálom meg újra), ha nem sikerül, nem ízlik, akkor elfelejtem. De a Te sajttortád mellett nem tudok szótlan maradni. Még "csak" a harmadiknál tartok, de egészen biztos vagyok benne, hogy ezt a sütit még az unokámnak is meg fogom csinálni, feltéve, ha akkor még kapható lesz pl. Philadelphia krémsajt... :)

    A lényeg, hogy gratulálok az ügyességedhez, a szuper blogodhoz, és köszönöm ezt az isteni sajttorta receptet. Azt hiszem fogok még az oldaladon vadászgatni mást is. Kedvenc lettél. :) Kívánok Neked sok sikert az életben.

    Üdvözlettel:
    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata!

      Nagyon jól esnek a szavaid, köszönöm szépen!:)
      Örülök, hogy ennyire ízlik Neked és a családodnak is!:) Én is nagyon remélem, hogy nem fogják kivonni a forgalomból a krémsajtot.. :P

      Még egyszer nagyon szépen köszönöm!:) Remélem, hogy a többi recept is ennyire el fogja nyerni a tetszésedet!:)

      Üdvözlettel:
      Szandi

      Törlés
  15. Szia!
    Már rég szemezek a recepteddel, s nemsokára el is fogom készíteni, viszont philadelphia krémsajtot nem találtam... pedig nagy bevásárlóközpontban voltam. :/
    Végül mascarponét vettem, mit gondolsz, még így is kivitelezhető lesz? :)
    Előre is köszi a választ, üdv:
    V.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves V.!
      Fúha, az az igazság, hogy én mascarponéval nem ajánlom!! Azt inkább tiramisuhoz, mert más lesz az íze. A sajttortához a Philadelphia krémsajt való.
      A Tesco-ban próbáltad?
      Üdv:
      Szandi

      Törlés
  16. Szia Szandi!
    Ma már másodszor sütöttem meg a sajttortád. Mondanám, hogy maradandót alkottam, de hát szegény tortáim egyszer sem "élték" meg az első estét sem :-)
    A munkatársaimon próbáltam ki (mint minden mást is), aztán mivel isteni lett, ma végre megsütöttem a családomnak is.
    Köszönöm a segítséget és a tökéletes receptet! További jó munkát!
    Üdvözlettel:
    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóci!:)
      Nagyon örülök, hogy ennyire ízlik Nektek!:))
      Köszönöm szépen, én is további jó sütögetést kívánok Neked!:)
      Szandi

      Törlés
  17. Szia Szandi! :)
    először is nagyon köszi a receptet, nagyon szeretjük és mindent szépen pontosan leírtál, szóval hogyha nagyon ragaszkodnék a receptekhez, akkor is kifogástalan lenne. (az igazság az, hogy én közel sem vagyok olyan precíz, mint te - például a kis buborékok kiszúrását már akkor feladtam, amikor megláttam, hogy mennyi keletkezett, de persze így is finom, csak nem annyira szép:D). szóval mivel én szeretek kicsit "szabadelvűsködni" a konyhában is, ezért nem szoktam receptből főzni, de ez a sajttorta még erre is rávett:) mondjuk, most már, hogy többször elkészítettem, fejből szoktam megcsinálni (ilyenkor persze előfordulnak kisebb meglepetések - egyszer kifelejtettem a vaníliát, stb:) )
    Egy hozzászóló kommentjére reagálva: én mindig mascarponéből csinálom, mert a philadelphia nekem kicsit az 'aranyárban mérik kategória' és ugye nem nagyon lehet gazdaságosabb kiszerelésben kapni (mint pl. az 500 g-os mascarponét), és azt kell mondjam, hogy így is finom. sőt, nagyon finom:) persze, lehet, hogy philadelphiával jobb lenne, de én eddig még csak így ettem, és nekünk ízlik. de amit észrevettem, hogy én nem szoktam bele 25 dkg cukrot tenni, ezt azóta csinálom, hogy egyszer konyhamérlegen pontosan kimértem, amikor viszont bele kellett volna önteni, rájöttem, hogy én ennyi cukrot biztos meg nem eszek :D ezért kicsit csökkentettem a cukor mennyiségén, de lehet, hogy ha philadelphiával csináljátok, akkor teljesen jó a 25dkg, nem értek hozzá :)

    és Szandi, hozzád lenne még egy kérdésem: a tetején levő díszítés még sosem sikerült (bár tudom az okát: a szószba egyáltalán nem akartam cukrot tenni ezért a málnát átpasszíroztam, szép sűrű is lett, de ugye azért nem olyan, mint ha cukorral csináltam volna, tehát legközelebb félreteszem a cukorfóbiámat:D)
    szereztem fecskendőt, az megvan, viszont az a kérdésem, hogy ezzel a szósz + fecskendő kombóval mennyire lehet írni? próbáltad már? a díszítős videódat láttam és szerintem a pókháló menni is fog, de olyan jó lenne, ha rá tudnám írni a szülinapos nevét... csak gondoltam, megkérdezlek, mert ha belekezdek, akkor nem nagyon tudom már kijavítani, viszont ha azt mondod, hogy felejtős, akkor a pókhálót csinálom:)

    még egyszer köszönöm és bocsi a kisregényért :) Csilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csilla!:)

      Örülök, hogy ennyit írtál!:)
      Nagyon örülök, hogy ennyire ízlik!:)
      Igazából én is drágállom nagyon a Philadelphia krémsajtot, ezért mindig figyeljük az akciókat, mert úgy sokkal jobban megéri, és olyankor akár több adagra valót is beruházunk:)

      Magába a krémbe annyi cukor kerül, hogy a szószhoz szükséges mennyiség szinte már semmi. :D
      Én még írni nem próbáltam vele, de végül is ha a pókháló sikerül vele, akkor lehet az írás is menne. Viszont! Nem tudom, hogy a mascarpone mennyire lesz puha, mert pl a light Philadelphia sajtkrém annyira kis puha, hogy maga a szósz elsüllyed benne, és alig látszik belőle valami. És mivel nem tudom, hogy a tiéd milyen, így nem merem neked 100%-osan ajánlani. A pókháló mintád el szokott süllyedni?

      Jó sütögetést!:)
      Szandi

      Törlés
  18. Szia!
    Nagyon tetszik a recept és el is fogom készíteni, csupán csak pár kérdésem van, mielőtt belekezdek.
    Azt írtad, hogy először a krémsajtot a cukorral habverő segítségével habosra kevered míg egy tojást a közepébe ütsz. Majd mikor már ezt az egészet szépen habosra dolgoztad leállítod a habverőt és a többi tojást egy lapáttal darabonként alá/hozzá forgatod. A kérdésem az, hogy a krémsajtot részletekben adagolod (először egy kicsit bekeversz egy tojással és a cukorral, majd utána fokozatosan lapáttal hozzáadod a maradék krémsajtot és a megmaradt tojásokat) vagy először az összes krémsajtot habosítod fel egy tojással és cukorral és a maradék tojásokat óvatosan hozzáadod?
    Bocsánat az értetlenkedésért, csak szeretnék finomat és szépet sütni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök hogy tetszik a recept!:)
      Igazából félreértetted a recepted, örülök, hogy írtál!
      Úgy kell csinálni, hogy először pár percig vered habverővel a krémet (az összeset egy tálban), majd hozzáadod a cukrot, van.aromát,és megint vered kicsit, hogy szépen összekeveredjen. Majd a közepébe ütsz egy tojást, és a körülötte levő krémmel habverővel összekevered, majd hozzáadod a második tojást, azzal is összekevered a habverővel,majd a harmadikat is. Én mostanában már nem tökölök vele annyit, és nem csak a körülötte levő krémmel keverem össze a habverővel, hanem az egész krémmel, és akkor tutira nem lesz sehol sem csomós.

      Szóval hogy biztosra menj csináld te is így. (Habverővel vered,és a tojásokat egyesével add hozzá!)

      Ha bármi kérdésed lenne még, írj bátran! Szívesen segítek!:)
      Nézd meg a róla készült videót is ha gondolod!:
      http://www.youtube.com/watch?v=xbPn2eM7Q1g

      Szandi:)

      Törlés
  19. Szia! Ma elmentem a boltba meg venni a hozzávalókat,hát nem egy olcsó süti,az tuti. Meg csináltam,vagyis még sül,most tettem a tetejére az alufóliát.Gyönyörű szépen karikákat rajzoltam,majd széthúztam,úgy az első képeden.Sokszor csináltam már ilyen mintát,más sütikre,meg kávé tetejére.... mindegy.Az a lényeg hogy a minta összement. Komolyan! Az egész összezsugorodott olyan öklöm nagyságúra... Szerinted ez miért van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsuzsa!
      Valóban nem olcsó süti, épp ezért szoktam keresni az akciókat, mert akkor jobban megéri beruházni akár több adagra is!
      Nem igazán tudom elképzelni, az egész süti? Vagy csak a karikák? Esetleg tudnál róla képet csinálni?
      Mekkora volt eredetileg?

      Törlés
  20. Szia Szandi !
    Nagyon jó a recept már többször megcsináltam :)
    Mit tanácsolsz hogyan kellene megcsinálni a tortát úgy,hogy a tetejére is kerüljön kekszes rész mint az alján is ?

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Nagyon örülök, hogy ennyire ízlik!:)
    Jól értem, hogy úgy szeretnéd megcsinálni, mintha egy keksz lenne(pl a töltelék a krémsajtos réteg)?? Hm én nem igazán tennék a tetejére, eleve nagyon porhanyós lesz, mert nem fogja tudni úgy megszívni magát a krémmel, plusz ha sütés előtt tennéd rá, akkor a krémbe belehullana, sütés utána meg eleve nem nagyon tudom, hogy hogy kéne, mert ugye elő is kell sütni.
    Ebben nem nagyon tudtam segíteni, ne haragudj. De lehet én értettem félre a kérdésedet..:/

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Én most sütöttem meg a sütit, de miután fél óra után lefedtem alufóliával, majd a végén kivettem a süti mintha "felfúvódott volna" és egy része a tetejének rátapadt az alufóliára. És a teteje teljesen szétrepedezett és szétnyílt "kráteres" lett. Amíg alufólia nélkül sült jól nézett kis pár itt ott kezdett repedezni. Mit rontottam el? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hány fokon sütötted?
      Az a baj, hogy nem írtad le, hogy hogy csináltad, így látatlanban meg nem tudom megmondani. :/ Szóval leírod kérlek? És úgy megpróbálok segíteni!:)
      Szandi

      Törlés
  23. szia

    holnap tervezem megsütni ezt a csini tortát, de most eperszezon van.. egy buta kérdés, de szerinted azzal is jó lehet az öntet? vajon akkor ugyanannyi cukrot kell hozzáadni? köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Remélem még nem késtem el a válasszal!
      Nyugodtan megcsinálhatod eperrel is, ha nem lesz elég sűrű, akkor főzd kicsit tovább, de én nem tennék bele több cukrot!:)
      Majd írd meg, hogy hogy sikerült!:)
      Szandi

      Törlés
    2. szia,
      épp most sül a sütőben, eddig minden a terv szerint alakul. :) sajnos nem találtam itthon madzagot, remélem nem folyik bele a víz.. ha jól sikerül akkor holnap este küldök róla képet :) köszönöm a receptet és a segítséget! :)

      Törlés
    3. Nagyon szívesen!:)
      Remélem ízleni fog, és várom a képet!:)

      Törlés
  24. Szia Szandi!
    Először is szeretném megjegyezni, hogy nagyon tetszik a blogod, (még csak pár héttel ezelőtt találtam rá) klassz kis recepteket gyűjtöttél nekünk össze :) és már bogarázgatok is, hogy melyik legyen a következő süti, amit én is ki szeretnék próbálni, de hát ugyebár nem olyan könnyű a választás a bőség zavarában...
    Megsütöttem ezt a remek sajttortát, Philadelphia (light) sajttal, és nagyon nagyon finom lett, biztos nem utoljára készítettem el. Küldök is képet neked róla, én kisebb tortaformába csináltam meg ugyanezt a mennyiséget, viszont mint látni fogod, nekem is megrepedezett a teteje a málnaszósz mentén. Plusz nekem valahogy nem lett olyan sűrű a málnaszósz. De se baj, mert az íze mindenért kárpótolt, és legközelebb már tudom, hogy mikre kell odafigyelni. :)
    Szóval még egyszer köszönöm a receptet és további jó sütögetést! ;)
    Üdvözlettel,
    Szabina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szabina!

      Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen a dicsérő szavakat!:)
      De jó, nagyon örülök, hogy ízlett a sajttorta!:) Köszönöm, hogy küldtél képet, nagyon jól néz ki a tortád!:)
      Azért is megrepedezhetett, mert light sajtkrémet használtál, de igazából mikor én azzal csináltam nekem egyben maradt. Remélem legközelebb nem fog szétrepedni. :)
      Nagyon szívesen!:)
      Köszönöm szépen, neked is további jó sütögetést!:)

      Üdv:
      Szandi

      Törlés
  25. Hogy csinálod a díszítést? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, hogy csak most írok, csak nem láttam :S
      Van két videóm is, ahol megnézheted a díszítést:
      https://www.youtube.com/watch?v=Vhrl6donCgw&list=UUk83-8lychTPybwc4WtztNw

      https://www.youtube.com/watch?v=EuIoUqb6shw

      Törlés
  26. Szia!:)
    Korábban már készítettem sajttortát és ott az egyik receptnél győri édes(a sima mézes zacskós)kekszet kellet hozzá használni amit én személy szerint jobban szeretek mint a zabkekszet! A kérdésem az lenne ,hogy befolyásolja e a receptet ha zabkeksz helyett a másikat használnám?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Eddig még csak zabkeksszel ettem, csináltam, de nem hiszem, hogy a keksz miatt bármit is változtatnod kellene a recepten. :)
      Majd írd meg, hogy hogy sikerült! :)
      Szandi

      Törlés
  27. Szia! Nagyon tetszik a torta receptje, csak én egy kicsit magasabb tortát szeretnék. Szerinted, ha ugyanezt a receptet csinálom meg egy 18 cm-es tortaformában, az működne?
    Válaszodat előre is köszönöm!
    Üdv.: Amy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Amy!
      Örülök, hogy tetszik:)
      Szerintem simán működne, esetleg én eggyel kevesebb krémsajtot tennék bele a biztonság kedvéért. Meg persze ha kisebb a forma, akkor érdemes a kekszalapot kb a felére csökkenteni.
      Remélem ízleni fog:)
      Szandi

      Törlés
  28. Csak meg szeretném jegyezni, hogy a Lidl-ben kapható Krémes sajt süteményekhez (1kg- ~600ft) a philadelphiához igen hasonló ízű és sűrűségű, én is Philadelphiából csináltam eddig főleg, de már 2x elkészítettem a Lidl-ös verzióból is, és nem nagyon érzek különbséget.Nem ennyire erőteljes az íze, de az állaga tökéletesen ugyanilyen. :)

    Szuper recept, imádom, a videót pedig külön köszönöm, meg tudtam csinálni a tetejét is! Juhú :) :)

    Evi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén már én is próbáltam, de a család egyöntetűen arra szavazott, hogy maradjunk a Philadelphia márkánál. A red velvetes blondienál viszont a Lidl-ben kapható Pilost használom, és abban nagyon ízlik:) De örülök, hogy neked ízlik vele!:)

      Nagyon nagyon örülök, hogy ennyire szereted, és hogy tetszik a videó is!:) Ez a legjobb érzés, hogy hasznosnak találod:)

      Törlés
  29. Szia!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy ha én csak egy 18cm-es tortaformányit szeretnék csinálni akkor vegyem mindennek a felét vagy inkább kicsit többet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, 18 cm esetében a felezd le a mennyiségeket:)

      Szandi

      Törlés
  30. Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Az lenne a kérdésem, hogy esetleg édesítővel próbáltad-e már készíteni a tortát?
    Nem lehet a cukrot esetleg kiváltani?
    Előre is köszi a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Még nem próbáltam édesítővel elkészíteni, és sajnos nem tudom, hogy mennyire lehetne kiváltani a cukrot :/

      Törlés

      Törlés
    2. Szia!
      Azért köszönöm. Megcsináltam cukorra. :)
      Szuper ez a recept! Nagyon hálás vagyok érte, az egész család és a barátom is imádja!

      Törlés
    3. Szia!
      Nagyon örülök neki, hogy ennyire ízlett!:))

      Törlés
  33. Szia!

    Most csináltam meg ezt a tortát, a Tescoba sikerült ilyen Philadelphia krémsajtot venni.
    Én egy másik videóban azt láttam, hogy a kekszes alapot nem elősütötte az illető, hanem csak betette a hűtőbe, hogy a vaj visszadermedjen. Így is lehet csinálni?
    Illetve én a sajtos krémbe tettem egy kicsi étkezési keményítőt a biztonság kedvéért... Ez jó? Vagy te egyáltalán nem tennél bele keményítőt?

    Köszi előre is,
    Magdi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Magdi!
      Őszintén szólva én még nem próbáltam elősütés nélkül, de szerintem úgy is meg lehet csinálni.
      Én keményítőt nem tettem volna bele, biztos, hogy megdermedt volna anélkül is. De kíváncsi vagyok a véleményedre, hogy hogyan sikerült vele.

      Szandi

      Törlés
  34. Szia!
    Na kész lett a süti, a sajt krém része jó lett, szépen megdermedt, de nem lett túl kemény se.
    Viszont a keksz alapom egy kicsit porózus lett, szétomlik egy picit. Pedig elősütöttem úgy ahogy te csinálod. De egyébként pontosan hány csomag keksznek felel meg a 365 g zabkeksz? Mert én 2 csomaggal vettem, de nem mindet használtam el, hanem kb másfelet.

    Köszi,
    Magdi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy jó lett a krém! :)
      Igen, én is annyit szoktam felhasználni belőle. Eleget pihent a torta? Mármint, hogy volt-e ideje magába szívni a nedvességet a sajtkrémből.

      Szandi

      Törlés
  35. Szia Szandi! :)

    Elkészítettem a tortát, csak málna helyett fekete áfonyával díszítettem. Nagyszerűen sikerült, mindenkinek kifejezetten ízlett, köszi a receptet! :)

    Annyi csak, hogy a Tesco-ban vettem hozzá dekortollat, mely hasonló elven működik mint a fecskendő, bele kell tölteni az öntetet és adagolni. Viszont nem voltam vele megelégedve, mert néha megállíthatatlanul ömlött belőle az öntet, néha megakadt és nem akart jönni, így a díszítésen még dolgoznom kell. :) Te hol vetted a fecskendőt?

    Köszi
    Rebi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rebi!:)

      Nagyon örülök, hogy ízlett!:)
      A fecskendővel nem lesz ilyen problémád, tuti :) Gyógyszertárból tudsz venni. :)

      Szandi

      Törlés
    2. Köszi! :)
      Na látod, a gyógyszertárra nem is gondoltam. De mint utólag kiderült, a tesómnak végig volt itthon fecskendője, csak elfelejtődött a dolog.
      Amúgy tényleg nagyon tetszik a honlapod, ügyes vagy! :)

      Törlés
    3. Nincs mit:)
      Nagyon szépen köszönöm:)

      Törlés
  36. Kedves Szandi!
    A jövő héten tervezem elkészíteni a tortát, szülinapi meglepetésnek szánom. Felmerült bennem pár kérdés: mivel nincs akkora tepsim, amiben elférne a 26 cm-es tortaforma (vagyis van, de girbe-gurba és egy sarokban gyűlik a víz), jó megoldás-e az, ha lábasban alá rakok vizet, vagy mindenképp vízbe kell állítani?
    Valamint nekem egy nagyon ócska sütőm van az albérletben, amin nem hogy hőfok, még számozás sincs. Az általad megadott hőfokokhoz mennyire kell pontosan ragaszkodni? Ha csak mondjuk +/-10 fok különbséggel lövöm be a hőmérsékletet, azzal nagyon el tudok rontani mindent?
    Előre is köszönöm a válaszod! :)
    Üdv,
    Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanni!

      Őszintén szólva én még csak úgy csináltam, hogy beleállítottam a vízbe, de már mondták, hogy úgy is működött, hogy alulra tették a vizet.
      A +/- 10 fok sajnos elég sok, ízre nem lesz változás, viszont lehet, hogy meg fog repedezni mikor elkezd hűlni. Ezt szintén mások tapasztalták, hogy 150-180 fok között lett sütve, nem tudták pontosan beállítani, és mikor el kezdett hűlni, akkor szétrepedt a teteje. De én ezt úgy oldanám meg, hogy miután kihűlt bevonnám a tetejét egy kis málnazselével, vagy eperszeletekkel kiraknám.

      Üdv,
      Szandi

      Törlés
    2. Köszönöm a választ, na meg a remek receptet is, már alig várom, hogy kipróbáljam :)

      Törlés
  37. Kedves Szandi!

    Regota kacerkodom a recepteddel es tegnap elkeszitettem. Sajnos nem sikerult, de most mar tudom mi volt a hiba. Gondoltam megosztom, hatha mas is tanul belole.
    Az en fejemben az elt, hogy a kremsajt es a mascarpone kozott noncs nagy kulonbseg, ezert lazan levettem a polcrol a mascarponet. Sajnos ez volt a gond. Minden lepest pontosan az altalad leirtak szerint betartottam, de a torta a dermedest kovetoen is folyos maradt. Nem sult meg. Most mar tudom min kell valtoztatnom legkozelebb, de igy a vegeredmeny nagy csalodas volt, mert ajandekba szantam a tortat.
    A tanulsag az, hogy semmin nem szabad valtoztatni es legkozelebb figyelmesebben olvasom el, ami oda van irva.
    Nagyszeru a blogod es tok szuperek amugy a recepteid! Nagyon ugyi vagy! Es koszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült. Pont ebből az okból írtam oda a hozzávalókhoz korábban, hogy mascarponéval nem fog sikerülni, mert sokan panaszkodtak rá. :(
      Köszönöm szépen:)

      Törlés
  38. Szia Szandi!
    Az lenne a kérdésem, h lehet más natúr sajttal is helyettesíteni a Philadelphiát?

    Köszi! ��
    Sztella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem!!! Csak Philadelphia!! Massal nem lesz 100%osan tokeletes!!
      Szandi

      Törlés
  39. Köszi! :) Végül azt vettem. :)

    VálaszTörlés
  40. Eszméletlen szép lett és biztos nagyon finom is :)

    VálaszTörlés
  41. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  42. Megsutottem ezt a tortadat is, ( es a narancsos turotortat is, ami szinten nyero) es fantasztikusan finom lett. A ferjem nagy sajttorta imado, es azt mondta, ez eddig a legjobb, amit keszitettunk :) Itt nalunk (Seattle) nagyon elterjedt es gyakori desszert ez a fajta suti, de a tied nalunk visz mindent:) Szoval koszi, hogy megosztottad, es tovabbi jo suteseket kivanunk.

    VálaszTörlés
  43. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ gửi hàng đi mỹ cũng như vận chuyển hàng đi mỹ với chi phí gửi hàng đi Mỹ giá rẻ cạnh tranh giúp gửi đồ đi Mỹ uy tín nhất.

    VálaszTörlés